Cena: 29,66 zł
Pięć rzeczy, które pokochasz w tym programie treningowym: • Oszczędność pieniędzy – zero opłat na karnety, dla trenerów i za opiekę nad zostawionymi w domu dziećmi. • Oszczędność czasu – trzy razy w tygodniu po prostu zaczniesz w pewnym momencie ćwiczyć, a pół godziny później będzie po sprawie. To mniej niż 1 procent twojego czasu. • Byle gdzie – w sypialni, pokoju hotelowym, parku, garażu, ogródku, w przerwie pomiędzy spotkaniami w pracy. • Zero siłownianej żenady – nie ma ryczącego na cały regulator telewizora. Nie ma ciekawskich spojrzeń, obślizgłych od potu maszyn... • Więcej spalonego tłuszczu – ten trening podkręci twój metabolizm dużo bardziej niż ćwiczenia z ciężarami czy aeroby. Ćwicząc samodzielnie i oszczędzając sobie jazdy do fitness klubu albo siłowni, możesz wpasować ten program w dowolny rozkład dnia, nawet jeśli pęka od natłoku zajęć. Czas i wysiłek poświęcany w wykonanie przedstawionego treningu nie będą wielkie, za to efekty – jak najbardziej.
KUPUJĘ [0]
Cena: 44,96 zł
Jeśli chcesz być umięśniony, szczupły i silny w możliwie jak najkrótszym czasie, nie mając predyspozycji genetycznych, bez steroidów, suplementów i chorej liczby godzin na siłowni… koniecznie przeczytaj tę książkę. Osiągnięcie dobrej formy i świetnej sylwetki nie jest nawet w połowie tak skomplikowane, jak próbują ci wmówić specjaliści od zarabiania na fitnessie! • Nie musisz wydawać tysięcy złotych na bezwartościowe suplementy. • Nie musisz stale zmieniać swoich planów treningowych. • Nie musisz przesiadywać codziennie na siłowni. • Nie musisz godzinami dręczyć się ćwiczeniami kardio, by wyhodować sześciopak. • Nie musisz katować się superzdrowym jedzeniem i całkiem zrezygnować ze śmieciowego żarcia. Właśnie z powodu takich szkodliwych mitów wielu facetów sądzi, że są skazani na masę, a nie na rzeźbę. Dzięki tej książce dowiesz się, że dieta i trening tak naprawdę są proste… i nie zabierają dużo czasu. Szybko zobaczysz efekty, a po 12 tygodniach będziesz musiał odpowiadać na pytania kumpli, jak to się stało! A przy tym zapomnisz o bólu i ociężałości i będziesz się cieszył dobrym zdrowiem, wysokim poziomem energii i doskonałym humorem! 200 000 sprzedanych egzemplarzy!
KUPUJĘ [0]
Cena: 38,16 zł
Cross-trening = hybryda gimnastyki, lekkiej atletyki i podnoszenia ciężarów Cross-trening to coś więcej niż metoda wyrabiania formy fizycznej – to styl życia i filozofia treningu. Miliony ludzi na świecie z prawdziwą pasją uprawiają tę dyscyplinę, łączącą gimnastykę sportową z lekką i ciężką atletyką. Daje ona ogrom satysfakcji i świetne rezultaty pod względem siłowym, wytrzymałościowym oraz sprawnościowym. Jednocześnie stawia jednak wielkie wyzwania, które przy nadmiernym początkowym zapale ćwiczących mogą prowadzić do kontuzji, stagnacji i osłabienia motywacji. Wybitny francuski trener Aurélien Broussal-Derval postanowił jasno zaprezentować spójne zasady takiego treningu, pozwalające cieszyć się nim i rosnąć w siłę bez wpadania w pułapki, których w nim nie brakuje. Książka, opatrzona prawie 500 dynamicznymi ilustracjami zawiera celne analizy technik, porady i programy treningowe od poziomu początkującego do turniejowego. Aurélien Broussal-Derval to światowej klasy specjalista treningu siłowo-kondycyjnego. Przygotowywał m.in. rosyjskie, brytyjskie i francuskie drużyny judo, a obecnie koordynuje prace badawcze i innowacje we Francuskim Związku Koszykówki. Mistrzowie o A. Broussal-Dervalu: • Gemma Gibbons, wicemistrzyni olimpijska w judo – „Nigdy nie daje ci spocząć, ani na chwilę”. • Colin Oates, brąz na mistrzostwach Europy w judo – „Ten człowiek to kopalnia wiedzy o sile i kondycji”. • Gévrise Émane, dwukrotna mistrzyni świata w judo – „Totalnie podnosi kondycję u zawodników”. • Augustin Bata, srebrny medalista Pucharu Świata w taekwondo – „Dzięki jego programowi wybiłem się z 4. pozycji krajowej na szczyty rankingów światowych”. • Alain Schmitt, brąz na mistrzostwach świata w judo – „U niego jest nieustająca innowacja”
KUPUJĘ [0]
Cena: 33,92 zł
Silna i Sexy - taka pragnie być współczesna kobieta! Nie chuda, nie nadmiernie umięśniona ale też nie wiotka i bezradna. Współczesne kobiety pragną mocy i ta książka podpowie im, jak osiągnąć ten cel. Francuski trening dla zwykłych dziewczyn obala mit, że ciężarki są tylko dla mężczyzn i nie służą subtelnym liniom kobiecego ciała. Aby stać się silną i sexy  nie potrzeba nadprzyrodzonych zdolności a jedynie konsekwencji i determinacji. Wiemy, że tego kobietom nie brakuje!  Trening siłowy to idealny sposób na uformowanie sylwetki według indywidualnych potrzeb, pozwalający jednocześnie na spożywanie większej liczby kalorii. Na każdej stronie tej książki trener personalny David Costa  przekonuje, że zróżnicowany i odpowiednio dobrany trening siłowy jest Twoim najlepszym sprzymierzeńcem w dążeniu do uzyskania wymarzonej figury. Po ukończeniu 12-tygodniowego programu możesz liczyć na widoczne zmiany. Będą to: zdrowszy duch, lepsza samoocena, dobra kondycja fizyczna, pełniejszy oddech, kształtne ciało (ale Twoje ciało, a nie uformowane według wydumanego wzorca!) i apetyt na wysiłek.    • Metoda Silna i sexy jest gwarancją skutecznego treningu. Pozwoli Ci zadbać o siebie, zapewnić sobie rozwój, lepiej się odżywiać, a przede wszystkim czerpać pełnymi garściami z życia, ruszać się, śmiać i tryskać energią!   • Ćwicząc metodą Silna i sexy, przejdziesz fizyczną ewolucję: zmienią się wymiary Twojego ciała, wyrzeźbisz sylwetkę, podkreślisz kształty, jednak przede wszystkim będziesz silniejsza mentalnie, polubisz wysiłek fizyczny, wyzwania i pokonywanie granic swoich możliwości. Będziesz z siebie dumna! • Zerknij do środka i zobacz dlaczego tylko kobiet zaufało tej metodzie.
KUPUJĘ [0]
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
KONTYNUUJ ZAKUPY
PRZEJDŹ DO KOSZYKA